13.8.11

MUHASABAH CINTA............

Salam ramadhan buat semua,malam ni nak post sumting,post lirik lagu jer,lagu MUHASABAH CINTA by EDCOUSTIC.......xtau la nape hari ni....dari pagi tadi asyik duk menyanyi lagu ni,sebenar nya lagu ni aku dapat tahu dr seorang sahabat,namanya Surianti Missi,kalau xsilap tahun lepas..kawan aku ni UPDATE ckit  terutamanya lagu2 islamic.....hihi

Tetiba hari ni nak review lagu ni semula...bukan apa....aku sangat suka menghayati lirik ini  yg begitu dalam maksudnya......sangat tersentuh hati tatkala menghayati lirik nya .........di bawah ini ada aku sertakan skali lirik lagu bersama video nya.....mari kita bersama-sama muhasabah cinta...

Wahai pemilik nyawaku
Betapa lemah diriku ini
Berat ujian dari Mu
Kupasrahkan semua pada Mu
Tuhan baru kusadar
Indah nikmat sehari itu
Tak pandai aku bersyukur
Kini ku harapkan cinta Mu
Reff
Kata kata cinta terucap indah
Mengalir berdzikir di kidung do’a ku
Sakit yang kurasa biar
Jadi penawar dosaku

*
Butir butir cinta air mataku
Terlihat semua yang Kau beri untukku
Ampuni khilaf dan salah selama ini
Ya Illahi Muhasabah cintaku
Tuhan kuatkan aku
Lindungiku dari putus asa
Jika ku harus mati
Pertemukan aku dengan Mu
Back to Reff
Back to *
Repeat Reff


Koleksi Edcoustic yang lain.
Mp3 Download & Lirik Lagu Edcoustic – Muhasabah Cinta


p/s: Yaa Allah...tetapkan hati ini agar Engkau lah di atas segalanya. semoga cintaku terhadap orang-orang yang kucinta membawaku pada Cinta-Mu. Allah, ku yakin betapa sering cintaku pada-Mu berkurang, tapi sungguh Cinta-MU kepada hamba-hamba-Mu tak berkurang sedikitpun.......amin....

4 comments

August 13, 2011 at 11:47 PM

bell minat jugak kat lagu nie pas ada sorg kwn tu nyanyi..huhu

August 14, 2011 at 12:39 AM

sama la knal lagu ni dr seorang kwn....^^lagu dr edcoustic memang best......klu xsilapkan bell diaorg kumpulan nasyid indonesia.....=)

August 16, 2011 at 1:51 AM

1st time dgr lagu ni pn dah mula jatuh cinta dgn lagu ni..best...

August 17, 2011 at 8:56 AM

cik sue,mula2 dengar mcm biasa ,lama2 baru jatuh ht...hihihi...lmbat ckit....huhu

Post a Comment

SHARING IS CARING