12.3.14

Betul ker ESP tu bagus sangat ?

eh.eh ye la, bagus rupanya ESP ni.. hehe
Ha ESP Shaklee ni bukan setakat sedap sahaja, tapi mengandungi banyak khasiat yang diperlukan tubuh secara keseluruhan nya. wee bagi penggemar soya tegar seperti saya semestinya sudah jadi pilihan. Kalau dulu masa sekolah abah siap beli kan soya season satu dozen sebagai stok bulanan kat rumah, punyala mabuk soya masa tu.

Dulu minum air soya kotak mana ada ambil peduli yang soya tu GMO ke tak, yang saya tahu minum soya tu bagus, dan rasa nya sedap. Da jadi kegemaran yang bila ditinggalkan menjadi kejanggalan eh. hihi .Saya memang tak boleh berpisah dengan makanan berasaskan soya baik dalam bentuk minuman mahupun makanan seperti tempe, tauhu, taufu dan sewaktu dengan nya.Walaupun abah dan orang sekeliling kata saya ni lebih jawa dari jawa.

Alhamdulillah bila penggemar soya macam saya ni dipertemukan dengan Energizing Soy Protein (ESP) shaklee barula timbul kesedaran yang selama ni minum berkotak-kotak soya tak berkhasiat bertahun-tahun lamanya. eh.huhuhu

Shaklee adalah pengganti susu soya terbaik dan berkhasiat walaupun tidak didatangkan dalam pelbagai bentuk perisa seperti strawbery, chocolate dan sebagainya Tapi kalau nak bagi sedap boleh jer campur pisang, mangga, biskut oreo hee boleh pelbagaikan ikut cita rasa masing-masing.  


Oh ye , protein juga penting untuk kulit dan bagi tona kulit sekata. Bagi yang ada parut jerawat yang hitam, degil dan susah nak hilang tu, anda mungkin kekurangan protein yang berfungsi untuk membina sel baru dan menyingkirkan sel kulit mati.

memang tak la nak ambil semua ni tiap-tiap hari kan, jadi penyelesaiannya sila consume ESP sebab dalam 1 tub ESP da ada semua ni..berbaloi-baloi kan  :) -credit pic familycare-
ok if berminat nak cuba ESP ni terus laju-laju Pm page saya cloudwatchershopppe atau nak senang laju-laju whatsapp/sms 019-5157824.

oh harga, insya Allah mampu milik, sebab tu ESP selalu sold out satu Malaya..
Dengan saya, jangan risau ye saya bagi harga best-best punya. http://matcuoi.com




PROMOSI ESP OCTOBER
Sebab musabab ESP laris macam goreng pisang bulan ni. Buy 6 FREE 1. wahh nak buat simpanan siap-siap ,dan boleh consume sampai tahun depan sebab ESP tengah harga runtuh sekarang ni.. Bulan lain tak dapat harga ni ye anak-anak semua..

korang nak share dengan 6/7orang family member, sanak saudara, kawan- kawan pun boleh.
Apa kelebihan beli 6 percuma 1 ni.
-FREE MEMBERSHIP
-CASH BONUS 
-PERCUMA!! - Pos: RM10 Semenanjung Malaysia. RM20 Sabah/Sarawak

Berminat join PROMO HEBAT ini? PM page saya yang ada di sidebar blog atau boleh terus wechat saya laju-laju 019-5157824/maria saharudin.

Kalau nak beli satu pon boleh ;)
cepat..cepat promosi berjalan .

SHARING IS CARING