26.6.12

PHONE..

Unknown|
Salam
Bloggers,fuh...mak ai bersawang tahap dewa jugak blog aku ni ea,lame x update,even masa free nya da banyak,tapi atas sebab musabab tertentu dan tangungjawab yang tergalas di bahu -konon-,aku jarang menghadirkan diri di dunia blog,lebih banyak mengarut di dunia twitter,dan semakin ingin menjauhkan diri dari dunia pesbuk.... #sila muntah selepas baca statement aku ni...

then malam ni tetibe terasa nak update,sebab da pening kepala dari siang tadi duk cari maklumat tentang phone sampai lebam la,xda kait mengait pon...kalau x dek kerana phone sony tu nak nazak,berikat getah bagai,memang aku tak perlu susah payah pikir nak tukar phone..

nanti kalau aku x tukar,alamat nya gejala bebelisme abah xberhenti...ikhikhik... rase da berbulan abah koba tukar nset tu,buek xroti je.....da tu den nak guno nset torchlight,abah x kasi...hadoiiiiii..
aci x guna phone ni jer...

ak plak bukan jenis kejap-kejap nak tukar model baru....kejap-kejap nak jadi cacing kepanasan tengok telefon berteknologi bagai di  di pasaran,ak style pakai telefon sampai jahanam...#That Me..da jahanam baru pikir nak beli...da tu baru nak sakit kepala.....da tu penuh koyok kat kepala....

dan sampai saat ini aku masih belum buat keputusan akhir nak beli phone ape...
satu peringatan,kalau nak beli ikut kemampuan&keperluan bukan ikut kehendak ea...#takeNote....
phone tu asal boley SMS dengan call pun da memadai...kamera tengok la,ak ngan kamera pon xrapat sangat,ada musim tertentu jer rapat..~~boleh plak

kalau nak internet bagai,rase laptop lebih heaven la untuk surf internet berbanding phone...
ak tak berkenan sangat,dengan skrin kecik tu boleh menyebabkan mata berpinar jer...

yang penting bateri phone mesti tahan lamo yo,memandangkan den antara orang-orang pemalas nak charge phone banyak kali....kalau 3 hari bertahan itu lebih baik... 
#cer smartphone ,bateri nya,hommaiiiiii,x sesuai la untuk orang malas macam ak ni... 
ini pengakuan terhormat DARI pengguna-pengguna smart phone..hehe
okeh la nak stop sampai sini  jer..perut da start konsert,pompang2 anak-anak cacing ni buat bising heh..kaki aku pun terdorong nak ke store makanan a.k.a dapur rumah..*okeh jom terjah dapor, ada sesi masak-masak bersama abah  tengah-tengah malam buta ni....k till then.....assalamualaikum..^_^

SHARING IS CARING