25.8.11

DOODLE+VECTOR ART = ??????????

Unknown| | | |
Salam Ramadhan semua.....wahh sedar xsedar da masuk 10 hari terakhir ramadhan,kejap jer masa berlalu.....cuti sem paling lame la kali ni,even banyak benda lagi aku xbelajar,tapi sedaya upaya juga sekarang mengcungkil idea n bakat yang xberapa nak kreatif &xterserlah tuuu.....hakhak........

Cuti 2 bulan lebih,apa perubahan yang aku buat?????????
rasenya xbanyak,nak kata belajar jadi suri rumah,x jugak, handal mengemas rumah jer la,MEMASAK???? duk takuk tu jer kot...TAPI bukanla bermaksud xpandai langsung..hihi..cume tiada usaha yang berterusan nak perbaiki lg xpon hangit2 tahi yam,eh silap hangat2 tahi ayam...

Berbeza dengan kawan2 aku dan spupu aku,cuti  sem yang panjang ni dimanfaatkan sepenuhnya untuk untuk melatih diri jadi fulltime housewife,cube resepi baru etc.......ada juga yang gunakan waktu ini untuk cari duit poket...AKU??????....rasenya duk umah tanam anggur+ternak lemak.....EH X ADA LAGI XTVT LEN taw selain ni....ha jadi drebar..
tapi xdala aku tension drive sampai muka jadi cam gini...
ada seorang sahabat ni dia da TEROR da tang masak......siyeeess aku jeles taw......hahahaha..amekawwww ....padan muka AKU......hari2 pikir nya Ps jer....
member ni kata ,umur kita da meningkat,lagi pon bakal jadi wife org satu hr nanti,y not musim cuti ni dimanfaatkan untuk tuntut ilmu memasak.....betul gak kan....tp aku ni kadang hangat2 tahi ayam ckit tang memasak ni,dulu pas STPM ak blajar jugak,pas tu lupe....

Tapi belajar masak bukanla ertinya semata2 persediaan kita nak jadi wife,sekurang2 nya bertambah la ilmu kan,boleh la jugak bagi family kita rasa masakan kita..betul x......

okeh berbalik pada doodle ngan vector art...APE CER..
1.Doodle dunia baru aku,baru terjah niiiiii.....
2.Vector art pon aku baru mencuba.....

 Vector 1#: banyak kali jugak putus asa cari macam2 bentuk tutorial,last2 i change a little bit t ori tut.....siap jugak akhirnya......ni hasilnya ...tadaaaaaaa......klu aku da MAHIR,nanti aku kongsikan tutorial vector disini k....

vector art 1 #...siyesss aku puas hati,hampir2 jer givup........
tone kulit cerah sangat,nampak pucat..kelemahan yang cube diperbaiki......

Doodle 1# aku,ak create sebelum 1 ramadhan....cer tengok gambar kat bawah ni....banyak kelemahan sebab aku xmahir untuk wat stroke path-bahasa Ps-huhuhu..nt doodle kedua menyusul ea..

 
doodle dlm gambar ni doodle pertama yang aku buat......begitu juga wallpaper ni,thanx mr.ps
P/S: okeh setakat ini jer entry kali ni,coming up next wallpaper raya,totally design by my own......bersama ngan greeting card/kad raya,actually wallpaper tu aku tukar jadi dalam bentuk greeting card...rase macm nak gi print untuk buat simpanan..Alhamdulillah....rase bersyukur sesangat....ok sehingga bertemu lagi...Assalamualaikum...

SHARING IS CARING