14.4.15

Makan Tengah Hari Versi Saya

Assalamualaikum , selamat petang semua. Gigih sat nak update satu entri, kalau boleh 1 hari 1 entri, tapi harapnya bukan entri yang sekadar kongsi " life story" tetapi sesuatu yang boleh memberi inspirasi.ewah..ewah..

Tapi kalau nak update entri macam tu,perlu la banyak membaca. Teringat zaman tingkatan 6 dulu, zaman kegemilangan menulis karangan pengajian am laras sastera dan laras sains. Alhamdulillah selalu dijadikan karangan contoh dalam kelas..kihkih. Arwah cikgu aisyah memang selalu beri tunjuk ajar. Al -fatihah untuk arwah cikgu saya. Tapi sekarang dek kerana kurang membaca, penulisan pun rasa teruk sangat.

Ok berbalik pada tajuk saya tadi,okeh ni makanan tengah hari versi barang dapur tak cukup..hehe tak pun versi malas. 2 menu sahaja, sayur dengan telur dadar yang tiada rupa. Mafflah kalau gambar telur dadar tu nampak agak mengerikan, hehe. Itulah dek kerana masak ikut suka, nak tahu kenapa jadi macam tu, sebab saya letak terlalu banyak oregano, sehingga merubah teksture dan warna telur dadar tersebut. Menagis mak tengok.. 1 bintang pun tak dapat.



Okeh takat tu je la entri saya hari ni. Masak ni tak perlu pandai,perlu rajin, asal korang rajin, campak-campak tak ikut resepi pun menjadi..hee pandaila nasihat orang diri sendiri pun tak berapa rajin.

Okeh jumpe lagi di lain entri. Rajin-rajin la visit saya di page ye, Cloudwatcher Shoppe .Setakat ni belum berkesempatan nak buat review di blog mengenai barang yang saya jual, tapi banyak sisters punya stuff. InsyaAllah next entri. Ok Assalamualaikum. :)

SHARING IS CARING