8.2.12

VANILA COKLAT

Unknown| |
Salam readers,ada ke x orang yang menjenguk nak baca ni,hahaha.. papela ,ak xkesah janji hati puas dapat post something interesting ni,apa itu vanila cokelat,air ker,x la  tajuk cerita ni....
tetibe terajin pulak nak post pasal ni, excited la katakan,hoho
hah..jarang aku excited tengok drama melayu excited nya sampai tahap kritkal,sampai tertunggu episod seterusnya,penyakit apakah ini?????? adoiiiyaiiii penangan ke bahana ni......??
minggu lepas bila tengok sedutan cerita episod untuk minggu ini,jadi terlebih excited pulak..sah hampir stress giler tengok citer ni,then aku plak yang angau,tersengeh sorang2 mengalahkan kerang busuk...haha

aku suka tengok both of them,cute bangat...dialog pula simple english jer tapi deeply meaning...
aku suka gandingan izara aisyah dan aiman akim ridza....eh.eh macam nama adik2 aku...kalau nak download korang tekan kat SINI .....

da henti kan tabiat nak tersenyum sorang-sorang ala2 kambing gurun xbertauliah,
x plak ko excited nak tengok result kan,bukan excited la tapi 'seram nih'..hakhak..
takut...takut..sampai menggigil kepala lutut..da macam parkinson plak heh..
p/s: hah demit...demit,gua suka la citer2 macam ni..sampai berdarah hidung kowt..
nak2 pula ala-ala novel yang pernah gua baca,nak2 pulak berkahwin bukan atas dasar cinta, BERANGAN..BERANGAN... ni baru la sweet ,cinta selepas kahwin..sweet ever after...^^

2 comments

February 9, 2012 at 8:15 PM

ceta terbek..memg both of them so cute...1st tgok pun memg tgok smpi hbis..best sgt hahaha...

February 9, 2012 at 11:24 PM

hahahaha,tahu xpe...mmg gandingan diaorang best,cute sangat,gerenti sampai habis ikut citer ni,bahkan da punya niat nak download utk dijadikan simpanan..hikhik

Post a Comment

SHARING IS CARING